times like this

Jag mår toppen idag. Kanske för att jag snart ska träffa världens bästa emilia, och senare ikväll träffa världens bästa olivia, benjamin, sebastian och christian. Kanske för att jag träffade dem igår också. Kanske för att jag ska på halloweenfest hos Bella på lovet. Kanske för att jag är ledig. Kanske för att jag snart kommer få hem min nya hårförlängning. Kanske för att jag har massor av roliga saker framför mig helt enkelt.
Samtidigt har jag en äcklig gnagande känsla av oro, känner mig bara helt nere då och då, beror på? Jag vet inte.
Jag saknar olivia som är i New York just nu, och jag är trött på alla småsaker som inte riktigt går som jag vill i livet, sådana saker som aldrig vill funka liksom. Men jag överlever, för jag har så mycket annat bra i livet just nu som överväger det dåliga. Jag ska väl ta och göra mig klar för dagen nu då, innan det blir för sent så jag inte hinner träffa Emilia, vilket jag inte vill gå miste om eftersom vi knappt ses nuförtiden ._. Ha det bäst.

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0