THE ROLLERCOASTER

Jag och Olivia L kommer leva livet en vacker dag, det vet jag. Vi har planerat att skippa studentbalen och studentresa. Istället ska våra pengar gå till sparkassa inför USA RESAN <3 Vi ska jobba ett helt år efter skolan, ja, vi ska redan försöka hitta jobb och börja spara! Sen ska vi bosätta oss i USA, förmodligen Portland där min moster bor, vi kommer nog kunna hyra rum i hennes big house xD för rätt lite pengar jag menar de e min moster o hon har välkomnat mig länge så :D Där ska vi jobba mer, och samtidigt leta skolor! Sedan kommer vi plugga i framtiden till våra drömjobb, och ja, vi kommer inte bo här i lilla tråk Sverige iaf. för vi båda har drömmar på annat håll. Det som är så bra med detta, som Olivia sa, är att DET KOMMER VERKLIGEN HÄNDA!!!
Jag menar, det är så perfekt! Och det är möjligt! Bara vi kämpar för det och det ska vi :D
Men, detta är då framtiden.. Och vi är fast i Sverige i yttligare två år.. Och vi måste leva sparsamt.. Nåja, jag vet vad man får för det om man kämpar så jag ska inte ge upp. Men återigen är man kvar här och jag är så stressad med skolan. Så stressad med allt faktiskt. Jag är glad att jag har vänner som lyser upp dagarna, till exempel Olivia L såklart <3 sedan Benjamin, Olivia J, Sebastian, Rebecka, Christian, Sofia ja de finns nårra såna här stjärnor som hjälper en i livet. Utan er, I would be NOTHING!!!!! <3

Youre the sunlight and the darkness, an angel and a demon..

Thalassa




Kommentarer
camiiiSexzita

Du är sinnessjuk vacker, du är en modell ! vilken artist/artister är det som sjunger på låtarna ? :)

2009-12-07 @ 21:27:56
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0