shout it out loud

På fredag är det dags, New moon <3 Idag var jag ledig från skolan, mycket, mycket bra! Dock är man lite stressad inför skolan imorgon. Jag orkar inte. Men jag ska försöka så gott jag kan, och typ, kämpa..
Olivia sovde över här fredag och lördag, sjukt bäst :D Vi chillade mest, men sen hade även Emilia fest på lördagen. Jag har blivit galen i Lady gagas nya låt, Bad romance ._. den är faktiskt grymt bra. Lady gaga är grym så de så. Tycker dock det är tråkigt med folk som kallar henne mainstream, hah.. väldigt mainstream, hon har nog den sjukaste stilen på både musik och klädsel jag någonsin sett.. hon är grym! Sen om alla har börjat lyssna på henne är whatever. Jag lyssnar på det jag tycker om och inte för att det är ovanligt.
Sen lyssnar jag fortfarande sjukt mycket på Paramores nya album Brand new eyes. Den ägeeer <3 Plus Vixen, de är också så bäst, lovely :>
Ska jag inte babbla på mer om musik. Jag har inget vettigt att skriva faktiskt idag så jag slutar nu x) TJOTJO.

Thalassa




Kommentarer
Camilla

hihihi jag är stygg å kollar på dina gamla biler på bdb! HAHA så puttignuttig! <333

2009-11-22 @ 20:00:11
URL: http://kamijaou.blogg.se/
Eeerika

Underbart att du gillar Paramore, det gillar vi :)



Fin blogg du har!

Tyckte du om Twilight?



E.

2009-11-23 @ 18:20:52
URL: http://erikatche.blogg.se/
FANNY ♥

Vilken snygg bild =)



Haft en bra dag ?? ♥



KRAM"!

2009-11-23 @ 19:10:59
URL: http://mariafanny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0