misguided ghosts

Idag tog jag vaccinet mot svininfluensan. Och nu sitter man med världens värk i armen, plus jag är helt off. Men jag mår ändå okej :) Imorgon ska jag åka in till skolan vid 3 först ;s bara matte. Efter det ska jag leka med Benjamin och 2 Olivior ;3 lovley <3 Btw, mindre än två veckor kvar till New moon premiären nu, och mindre än en månad till Paramore konserten ^^ Längtar man? Jo, en aning! <3 Men tills dess händer en massa annat roligt också, för mina vänner äger <3
Jag är så sjukt pepp på Olivias och mina framtidsdrömmar, det som jag skrev om i typ förra eller förförra inlägget. Jag måste bara klara matten.. för om jag failar, och får streck i det, så kommer det inte bli studenten för mig sen.. Ja, jag klarar det, det måste jag! Allt är lite smått rörigt just nu, precis allt, men samtidigt är det stadigare än någonsin, det är det sjuka. Men jag mår bättre än på länge, och ja, thats great.
Jag förstår mig dock inte på vissa människor i mitt liv, det finns några som bara verkar vilja förstöra mer än något annat.. men man ska kunna lyckas också, och det går inte längre. Jag är INGEN docka längre, enough!
Jag typ knarkar albumet Brand new eyes med Paramore, och blir ännu mer pepp inför konserten ._.
Nu ska jag inte skriva mer, för jag har inget vettigt att skriva x) Tjoo!

I think its pretty good, but what do I know?

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0