is this supposed to be life?

Jag är trött på allt inget är kul inget är intressant inget ser jag fram emot för allting e för långt bort känns det som och allt kan ta sig.. Jag ska färga håret nu, svart som vanligt, men har typ utväxt och det börjar bli lite brunt över hela. BLÖ och jag blir sur på allt och alla. Allt går fel väg inget går som jag vill längre och jag oroar mig för skolan och det känns som om hela mitt liv handlar om det nu eller iaf borde handla om det.. F*CK skolan!!! Tar upp ALL tid! Och gör den inte det så kan man räkna med IG (eller streck.....) om man känner för minsta paus. Ja en hel del vet att jag har varit borta mycket från skolan och ja jag får väl skylla mig själv. Men det är ju precis det jag menar! Jag bättrade mig, och var i skolan, orkade och kämpade, men nån gång så tog jag en liiiten paus för att orka med pressen och BOOOM så går allt åt skogen?! Jaha.. Nu får det väl bli så, lägga ner allt på skolan ändå.. Och jag får väl se upp för en deja vu på förra höstterminen.. Men det är det man får ta för skolan lever man för nu. Och som Olivia sagt, man pluggar för att bli betygsatt inte för att lära sig..
Inget mer att säga tills vidare. Dagen suger. Jag är för övrigt hemma idag sen sprutan gjorde mig lite död. Men det kommer jag ju få ångra senare, för skolan är viktigast!!! Glöm inte det.. -.-

Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0