I didnt want to go there..

Tjo

Man har ju inte lite ont i armen efter den sprutan.. plus jag är SJUKT off och orkar inget.. Jag var dock i stan idag och träffade Olivia, Benjamin och Rebecka. Vi drog till Ebbas fik, och efter en stund försvann Rebecka hem och sedan även Olivia. Men det ägde, som vanligt.

Idag känner jag mig även bara allmänt misslyckad, eller, kanske inte rätt ord.. men typ, allt känns meningslöst, och vad som än händer känns det som om inget kommer gå bra längre. Jag är trött på allt och vill bara ge upp och lägga mig och sova bort allt.. Deppdeppdepp och ångeeest, orkar inte.
Men redan nästa vecka blir det New moon premiär och snart Paramore och jag vet att jag tjatar om det men det e typ de som håller mig uppe nu.

Its like a rollercoaster.. Only now I dont know if Im on my way up or down..


Thalassa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0