SOMMARLOV NU TACK!

Jag är fortfarande lite sjuk, det har ju dock blivit mycket bättre om man jämför med iförgår eller igår! (y)
Men jag kommer nog inte att kunna dra till skolan imon........ och det kan suga kuk för jag skulle göra dräkthistorieprovet imorgon! Och plus att jag skulle redovisa om Eclipse (tredje boken i twilight serien för er mongon som inte vet :* ) på engelskan! :O FUCK IT! Ja, alltså jag vill gärna ha G så de e därför jag dampar över det åkej?
MEEEN jag ska iallafall sola idag och käka jordgubbstårta! Och jag ska sno Annas fina mening "no negative thoughts allowed!" LÄTT <3 Tack Anna ;3 <3
Sen ska jag försöka få mitt huve att sluta spinna runt som en jävla turnado (head ache) och göra some homework!
Sen ska jag vara chill och titta på Gossip girl ;) Jag känner dessutom för att baka.. Hmm, knäppt, har aldrig gillat det förut, men man lär sig väl att gilla saker efter hand :D GRRREAT! som kellogs frosties tigern säger :3
NU SKA JAG SMITA! Puss era arabkatter!

xoxo Thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0