Life is great some days

Idaaaaaaaaaaag var en härlig dag! Vi hade bara svenska, redovisade om inspiration, och jag berättade om The Ark :3
Dock blev inte Petra (Svenskalärare) så glad på Olivia och mig, vi satt och asgarva heeela tiden :( "Jag vet inte varför jag gillar metal, men kanske är det för att någon i släkten för flera hundra år sen var krigare, eller nått, kanske.."
HAHAHA. elaka vi är :(
Sen tog jag och Line bussen hem till "underbara" Bjuv igen, och under hela resan hem satt vi och plågade alla stackars resenärer med sång och och skratt, jag tror seriöst en liten trött kille framför oss planerade att skjuta oss :|
Sen kom jag hem, stack direkt ut med Emilia och fotade lite i vackra Bjuf, och det blev rätt najsiga bilder :D Och sen drog vi upp till Ica och köpte pizza och juuurgrubbar :D och sen när jag kom hem fixade jag ihop e liten myshörna och käkade och kollade Gossip Girl :3 love love luv luv <3 Snart ska jag städa rummet, för det ser ut som Britney Spears kände sig för några år sen, herregud asså. Det var allt, livet leker, och på fredag blir det att kolla Benjamin Button med Emilia, och sen ska jag försöka fixa ihop en rolig lördag med några friends!

xoxo Thalassa

 


Kommentarer
Sofia

vad sägs om att komma te sthlm med några vänner och fixa ihop en JÄTTE rolig helg med mig (a)



^^ as fina biler. och GG äger allt!! eller ja sex and the city e aningen bättre. <333

2009-05-25 @ 20:33:16
cassandra

jag tycker du är otroligt söt :)

2009-07-17 @ 15:07:49
URL: http://cassandraaklemm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0