life is a flower!

I onsdags så var jag på stan efter skolan med Kallo och Olivia, och det var superkul! Förutom att Olivia råkade spränga Kallos däck på en sån man pumpar upp däcken utanför en cykelaffär xD så hemskt faktiskt! Stackars båda ;<
Men jag hittade en del stuff, tex. turkos strumpbyxor och ett vitt långt linne med Betty Boop från H&M, och vanligt bronzing powder, de e bäst, fjärde gången ja köper den xD Sen skulle jag hem, men missade bussen så då föreslog Olivia att vi kunde dra hem till henne o jag kunde ju sova där, så de gjorde jag då och lite senare så stack vi ut en runda med Anna <3 och det var megamysigt! Så sen stack vi hem till Anna och hade mys där, käkade pizza och drack drinkar, lovely!
     
Torsdag så hämtade mamma mig mellan 1-2 tiden nån gång, vi drog hem och då duschade jag och fixade mig, sen drog jag ut och fotade med Olivia B, och det var grymt kul! Kommer bli många fotodagar med henne nu till sommar bland annat och i många olika galna teman! Sjukt kul! Hade väl inget direkt tema idag, haha hippie lite kanske xD men annars inte direkt, somrigt bara typ ^^ Men det var sjukt kul!
Sen grillade vi här hemma, jag och syrran stack upp och köpte ostbågar och dumle snacks, och sen tittade jag på film med henne och mamma (Ella den förtrollade) och sen satte jag mig vid datorn, pratade i tele med först Sofia <3 sen med Mändy <3
Så de senaste dagarna har varit lovely! Soliga och roliga och inga deppiga tankar direkt :D Jag är stolt över mig själv som lyckats vara på topp så länge haha, brukar bara hålla max en halvtimme annars >.< (y)
Men nu ska jag sova för klockan är snart halv fyra och imorgon blir det väla med Olivia J på dagen och på kvällen 18årsfest hos Madde (grattis gumman!) med en massa underbart folk! Ha det bra alla!

xoxo Thalassa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0