escape the outside

De senaste dagarna har jag försökt att bara koncentrera mig på mig själv och på mitt liv. Det har funkat och jag mår mycket bättre nu :) Jag har däremot beslutsångets - ska jag ha svart hår, eller rött?
Om jag fortsätter med svart kan jag fortsätta med min hårförlängning.. om jag kör på rött e de kort som gäller 24/7..
Jag älskar mitt svarta hår, men jag e rätt trött på det.. Hade vatt kul med en förändring, kan ju ha svart sen igen liksom ^^
Eller så ska ja färga rött o sen bleka förlängningen en aning och färga det rött också.. ja vet inte än.. Dessutom funderarja liksom på rosa ;s
Jag ska lägga upp bild på bdb så folk kan rösta, jag behöver seriöst hjälp :| För er som inte vet min bdb, så heter jag soolstoft där. Nu ska jag ut med min lilla voffsing Gucci i skogen o gå en runda. Puss på alla bananskallar!

xoxo Thalassa



Kommentarer
Angelica

jag har jobbat som stylist i tretton år och jag tycker du ska lyssna på mitt råd och välja rosa. ist för rött av många skäl som du lär märka om du väljer rött :)

2009-05-27 @ 22:54:55
Frida (teatern) ;D

Åhh... jag älskar din blogg Malin! Du är jätte bra på att skriva och dina kläder är så fina, förstår inte var du hittar allt. :P <3

2009-05-28 @ 11:56:33
URL: http://frozeneyes.blogg.se/
amanda-olivia

Du blev jättefin i rött!

Tröttnar på mitt svarta med så ska försöka bli blond till skolan börjar efter sommarlovet.

Kram

2009-05-30 @ 14:29:43
URL: http://amanda-olivia.devote.se
Sofia lejon

men malin du kan alltid skaffa rött löshår ;) <33

2009-05-31 @ 20:00:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0