Black or.. red? (thnx anna <3)

Färgade håret idag. Det blev fail. Men samtidigt inte jättefail. Så jag funderar ju på att fortsätta med att "röda" håret..
typ, fortsätta bleka de som fortfarande e svart o sen färga rött.. för rött e sjukt sexig färg ju! <3 nåja, sista bilden ja tog idag innan mitt svartis hår blev rödis. puss på att jag e twilight nörd ;3



Sen måste jag bara skriva till en person som hjälpt mig mer än många andra den senaste tiden.. Anna <3
Tack Anna, för att du får mig att inse hur värdefullt och roligt livet är. Du fick mig att vilja bli positiv igen, och
jag älskar dig verkligen, alltid, finns här för dig hun <3

   <3<3<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0