Something there between

Hej jag är inte trött och klockan är kvart över fyra på natten. Great. Jag var på Helsingborgsfestivalen igår, ska dit imorgon också. Det är nice. Men vädret suger så de tar ner det roliga en hel del tyvärr. Men imorgon spelar ju Melody club och ja, de ska Emilia och jag lätt se ;> Och sen ska jag se om jag har pengar nog till att köpa en AC/DC eller Kiss tröja, hade velat ha Poison.. men de fanns inte ._. Köpte dock en Guns n Roses tröja igår och klippte av armarna och lite av urringningen, och det blev väl okej :D Sen fick jag ju hem mina fejk-läderbrallor från Nelly.com idag! Och de va för stora de j*vlarna :o så jag sydde in, och nu sitter de typ perfekt ;D Ja. Och snart kommer äntligen OLL <3 hem! Jag har saknat henne massor. Det är längesen hon åkte nu, 17 Juli till 29 Juli.. nästan hela sommarlovet ._. men vi har en månad kvar innan skolan börjar som vi kan hitta på en massa skoj ;> Bla. ska vi ha Xena maraton xD haha, ja, vi gillart ÅKEJ?! :o
Och sen är det mesta chill förutom att jag är SJUKT inte-inställd på att börja skolan igen! USCH! Jag orkar inte sitta i klassrum och ha läxor igen och jag orkar inte fullpackad buss och jag orkar inte det eller det eller det..
Men det är ett år kvar plus lite extra tid eftersom jag missade mycket i höstas. Så jag får väl stå ut och vara stark.

Sen måste jag passa på att skriva ner namnen på några personer som förhöjt mitt sommarlov speciellt nu undertiden som jag dött nästan pga körtelfebern -.- Så tack till Emilia, Olivia, Anna, Camilla, Sofia, Jakob, Mändy, Calle, Fredrik, Kallo, Stefani <3 m.f ofc. Och tack till min familj, jag är glad att jag har en så bra familj som alltid stöttar mig och älskar mig no matter what <3 likadant med mina vänner, och jag vet inte om jag skulle klara av en sån som mig själv som vän eller nåt, så jag är tacksam över att ni står ut med den berg och dalbana som jag är <3

Nej, nu ska jag faktiskt kolla på lite sex and the city innan jag stänger ner och börjar drömma. Klockan är halv fem nu och jag ska fixa oboy. Kramar på er.

xoxo Thalassa

Dagens låtar:
Poison - Theatre of the soul
The Veronicas - Take me on the floor
Flyleaf - Cassie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0