total shoe freak?

Var och shoppade idag, och jag köpte tre par nya skor..!!! Åh vad jag är glad! Skor är speciella, jag lovar jag är riktigt sinnessjuk när det gäller skor, jag samlar på skor, jag vet nog inte mycket som är bättre än skor, det är liksom helt sjukt hur mycket skor kan betyda egentligen! Tror ni inte mig? Skor avslöjar faktiskt en människas personlighet rätt lätt, oftast iallafall. Tänk dig själv om du kollar ner på vad en person har för skor, man ser det rätt lätt. Jag känner iallafall så. Hur som helst så är det sjukt roligt med skor just för att det finns verkligen så mycket olika och roliga och jag älskar när de går över gränsen! Allt för höga klackar och sjuka färger och stora rosetter osv.. omg liksom <3 Haha, ja, jag älskar skor.
Jag har nog över 30 par nu, jag har inget mål, no limit, jag ska bara ha fler och fler! Jag kommer ihåg när jag var liten och tittade i mammas garderob, jag brukade sitta och titta på alla skorna hon hade när hon var yngre. Höga, platå, pumps, ballerina, rosetter, lack, färg, band m.m. liksom det fanns allt. Nu har jag samma storlek som mamma, 36-37, men hennes skor ser inte lika intressanta ut inte de flesta iaf x) De var snyggare när man var liten! Men iaf sen dess har jag alltid älskat skor, bara att sitta och kolla skor eller testa i affärer trots man inte har råd, det är heaven!
Nu ska jag sluta skrämma er med mitt desperata behov av shopping. Här kommer en bild på vad jag köpte också btw.

xoxo Thalassa



Kommentarer
Cajsa

Fin blogg! :D

ska vi bevaka varandra på bloglovin'? :)

2009-07-14 @ 13:05:04
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Leia

Snygga grejer. =)

2009-07-14 @ 20:34:26
URL: http://onlyforever.blogg.se/
-Milly-

Underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Puss ♥

2009-07-16 @ 00:10:02
URL: http://memilly.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0