Just some new crap

Igår träffade jag Olivia för första gången på över en månad, sjukt kul! Hon, Kallo och jag var på Väla först och handlade lite. Jag handlade ett par glasögon faktiskt x) utan styrka såklart eftersom jag egentligen inte behöver det.
Sen ett par örhänge bara, typ runda mer silvriga nitar. Det var sjukt roligt att träffa tjejerna igen, och sen efter Väla så tog vi bussen hem till mig igen och de sov över hos mig. Och ja, i onsdags tror jag det var, såg jag och Emilia Harry Potter och halvblodsprinsen på bio. Det var faktiskt kul, och ja den var bra :) Vi sov även över och klädde ut oss till varandra x)
Nu sitter jag osminkad i en tshirt och dricker cider och har läst lite Twilight. Med andra ord fick detta bli en chill dag (som om jag inte haft tillräckligt med sådana) x( Ja, imorgon ska jag iallafall träffa Susanna, och sen smsade Christian mig innan idag om jag ville sova över hos honom med honom och Fanny på Tisdag, så de kommer ske på tisdag då!
Allt är väl bra antar jag, förutom att jag VERKLIGEN har knutar i mitt liv hela tiden, och knutarna är såklart sådana som jag själv skapat som jag kunde raderat hur lätt som helst ur mitt liv typ.. Men, jag kan inte sluta tänka på vissa saker alltså blir det knutar och jag blir förvirrad och depp -.- Men men, sådant har väl de flesta antar jag.
Nu ska jag fortsätta läsa Twilight, och sen drar familjen (alla utom min irriterande bror) iväg till öland imorgon och stannar där till torsdag om jag inte minns fel. Jao, ha de bra alla.

xoxo Thalassa



Kommentarer
Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

2009-08-02 @ 18:54:23
Tim

Fin blogg! Tummen upp.

2009-08-16 @ 17:32:29
URL: http://virustim.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0