empty full days

Skolan är igång igen, jag har precis gjort klart min första läxa i trean. Det känns bra (: Projektplanering va de, de va allt vi skulle göra idag så vi fick stanna hemma hela dagen om vi ville med andra ord ledig typ ;) härligt <3
Jag har grymt mycket att göra nu den närmsta tiden och då menar jag inte de närmsta dagarna utan snarare veckorna eller månaderna.. alltså, det är sjukt hur snabbt allt bara ändras nu. Från ett stillsamt lov till hektisk skola.
Nåja, det kanske är bra ändå, dock hade det varit bra om jag sluppit matte B -.- usch.
samtidigt som dagarna är fullbokade så är jag fullständigt tom inombords. Jag känner mig helt trött på allt och allt känns verkligen meningslöst, vet inte varför, eller jo, känslor ändras och ibland ändras de till det man aldrig trodde de skulle. Och visst, det har ändrats till det bästa faktiskt, men jag känner mig tom, som om jag inte har något att kämpa för längre? Jag ska nog inte tänka så mycket på det, kommer säkert dyka upp nya bekymmer snart så -.- hehe.
Nu ska jag kolla på film eller nått, jag har ont i magen och huvet så det är nog det bästa, att bara ta det lugnt.

ha de så bra, xoxo thalassa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0